PRIMERAMENT HEM ESCOLTAT LA PEÇA DE BACH: TOCATA I FUGA
I HEM INTUÏT QUE AMB AQUESTA MÚSICA TREBALLAREM UNA ALTRA EMOCIÓ: LA POR.
TOT SEGUIT HEM PARLAT DE LA POR:
- A VEGADES, LES PORS SÓN REALS PERÒ A VEGADES, SÓN IMAGINÀRIES.
- LA POR ES NECESSÀRIA I FORMA PART DEL COMPORTAMENT NORMAL PEL DESENVOLUPAMENT EVOLUTIU DEL NEN/A.
- ÉS UN SISTEMA DE SEGURETAT PERQUÈ EVITA EL PERILL.
SEGUIDAMENT, HEM PRESENTAT UN TERMÒMETRE QUE MESURA LES PORS QUE TENIM.
I HEM INICIAT UNA CONVERSA, ON CADA NEN/A HA EXPLICAT UNA DE LES PORS QUE TÉ I QUIN GRAU DE POR MARCARIA EN EL TERMÒMETRE.
ALESHORES, CADASCÚ HA ESCRIT O HA FET EL DIBUIX DE LA SEVA POR I HA PINTAT EN UN TERMÒMETRE FINS ON ARRIBA EL SEU GRAU.
FINALMENT, LI HEM DONAT LA NOSTRA POR AL MONSTRE MENJA PORS A VEURE SI "MENJAT-SE-LA" AQUESTA POR DESAPAREIX O MINVA UNA MICA.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada