1) UN NEN/A HA TOCAT LA FLAUTA FENT SONS LLARGS O CURTS I LA RESTA HA ANAT DIBUIXANT RATLLES AL TERRA DES DE QUE COMENÇAVA A SONAR LA FLAUTA FINS QUE S'ACABAVA.
2) TOT SEGUIT, LA MESTRA HA TOCAT LA FLAUTA, SI FEIA SONS LLARGS O MIG LLARGS, ELS NENS/ES HAVIEN DE FER SALTS LLARGS I SI FEIA SONS CURTS O MOLT CURTETS, HAVIEN DE FER PASSES CURTES.
3) DESPRÉS, PER PARELLES I AMB UNA PILOTA SE L'ANAVEN PASSANT, SEGONS EL SO DE LA FLAUTA. SI ERA UN SO LLARG ES PASSAVEN LA PILOTA PER L'AIRE I SI ERA CURT SE LA PASSAVEN PER TERRA.
4) FINALMENT, HEM CLASSIFICAT DIFERENTS INSTRUMENTS SEGONS SI FAN UN SO LLARG O UN SO CURT.
SO LLARG
SO CURT
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada